Konkurs Spotów Reklamowych „Fundusze Europejskie W Kadrze”
Konkurs organizowany jest we współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Konkurs spotów reklamowych FUNDUSZE REKLAMOWE W KADRZE współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Do 9. edycji Konkursu zgłoszono 21 spotów.
Ocenie jury podlegać będzie 20 spotów spełniających wymogi formalne:
1. Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego W Olsztynie
Patrycja. Jak RPO WiM ją zmieniło?
2. Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
RPO WŁ zmieniamy łódzkie. Agnieszka Więdłocha
3. Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
RPO WŁ zmieniamy łódzkie. Joanna Matusiak
4. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Na szerokie wody…
5. Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Otwieramy szuflady, uwalniamy pomysły
6. Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Zmieniamy Podkarpackie z Funduszami Europejskimi – dołącz do bohaterów lokalnych zmian
7. Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego
Zmieniamy Podkarpackie z Funduszami Europejskimi – dołącz do bohaterów lokalnych zmian
8. Województwo Kujawsko-Pomorskie
Województwo Kujawsko-Pomorskie mecenasem kultury w regionie
9. Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego – Instytucja Zarządzająca RPO WP 2014-2020
#Realnarzeczywistość
10. Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
Umieć zarządzać. RPO WSL. Szkolenia dla firm.
11. Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Lubuskie gotowe na nowe otwarcie
12. Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Europejskie w Twoim zasięgu!
13. Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Europejskie w zasięgu przedsiębiorców
14. Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
„Od pomysłu do wniosku” – przewodnik po RPO WM 2014-2020
15. Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Jak wypełniać wniosek w systemie MEWA 2.0
16. Województwo Kujawsko-Pomorskie
Kujawsko-Pomorskie – zmieniamy region dla ciebie!
17. Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
Pracować własnymi rękami. POWER. Dotacje na założenie firmy.
18. Departament Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubelskiego w Lublinie
Fachowcy z Chełma i Świdnika
19. Departament Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym w Urzędzie Marszałkowskim województwa lubelskiego w Lublinie
Lubelskie rośnie z funduszami UE (odc. 1)
20. Instytucja Zarządzająca Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Dżungla przepisów nam nie straszna!
W Jury 9. Konkursu spotów zasiądą:
JAN MAJLE
Zawód: dyrektor kreatywny, copywriter
Osiągnięcia: autor wielu kampanii reklamowych takich jak Język polski jest Ą-Ę, interaktywna reklama telewizyjna Skody Bagażnik, akcja Yeti w Tatrach czy Polska zamienia się w słuch; odpowiedzialny za kreację w komunikacji wielu czołowych marek obecnych na polskim rynku. Zdobywca ponad 40 nagród na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych. Juror KTR, Eurobest, New York Festivals, Grand Video Awards. Prowadzi zajęcia w Szkole Wajdy oraz Warszawskiej Szkole Filmowej.
Nagrody i wyróżnienia:
2014 – Srebrny Lew na Festiwalu Cannes Lions w kategorii Media Relations za kampanię Język polski jest Ą-Ę
2013 – Grand Prix na festiwalu Golden Drum w czterech kategoriach za kampanię Język polski jest Ą-Ę
2010 – Brązowy Lew na Festiwalu Cannes Lions w kategorii Direct oraz Grand Prix na festiwalu Golden Drum w kategorii Film za reklamę Skoda Superb Bagażnik
ARKADIUSZ TOMIAK, PSC
Zawód: autor zdjęć filmowych
Osiągnięcia: absolwent Wydziału Operatorskiego PWSFiTV w Łodzi. Wielokrotnie nagradzany za zdjęcia do takich filmów, jak: Daleko od okna (FPFF w Gdyni i nominacja do Polskiej Nagrody Filmowej „Orła”), Palimpsest (FPFF w Gdyni i nominacja do Polskiej Nagrody Filmowej „Orła”), Obława (Polska Nagroda Filmowa „Orzeł” za najlepsze zdjęcia, nagroda Stowarzyszenia Autorów Zdjęć Filmowych, nominacja do Złotej Żaby w Konkursie Głównym CAMERIMAGE), Karbala (Polska Nagroda Filmowa „Orzeł” za najlepsze zdjęcia; nagroda Polskiego Stowarzyszenia Autorów Zdjęć Filmowych), Dziewczyna z Szafy (nagroda dla Najlepszego Filmu Polskiego CAMERIMAGE). Autor zdjęć do, czekających na premierę Ja teraz kłamię, Klatka, Legiony, jak również pierwszego polskiego serialu Netflixa 1983. Członek Europejskiej Akademii Filmowej (EFA), a od 2015 roku przewodniczący Polskiego Stowarzyszenia Autorów Zdjęć Filmowych (PSC).
MARCIN KUCHNO i ROBERT TARNOWSKI, czyli PR BEZ KRAWATÓW
Zawód: specjaliści Public Relations
Osiągnięcia: agencyjni PR-owcy i cenieni blogerzy zajmujący się komunikacją marketingową. Marcin Kuchno to PR-owiec pracujący głównie w branży technologicznej, na co dzień związany z agencją Remarkable Ones, natomiast Robert Tarnowski, zawodowo związany z agencją Komunikacja+, zajmuje się głównie PR-em korporacyjnym i doradztwem strategicznym. Bazując na swoich doświadczeniach założyli wspólnie ceniony w branży blog „PR bez krawatów” dedykowany osobom zajmującym się komunikacją – public relations, marketingiem, brandingiem oraz reklamą. Organizowane przez nich spotkania z cyklu „PR bez krawatów” poświęcone są najróżniejszym branżowym tematom od narzędzi PR, poprzez kampanie społeczne, a na PR w technologii skończywszy.
Pokazy konkursowych spotów odbędą się w czwartek 15 listopada o godz. 10:00 w sali nr 7 w bydgoskim Multikinie.
Po obejrzeniu pokazu konkursowego odbędą się warsztaty „Public relations w promocji Funduszy UE i nie tylko” poprowadzone przez Marcina Kuchno i Roberta Tarnowskiego, czyli duet tworzący PR bez Krawatów.
Założeniem warsztatów jest przygotowanie pracowników odpowiedzialnych za promocję miast, samorządów czy urzędów do stworzenia efektywnej strategii komunikacji uwzględniającej nowoczesne kanały i narzędzia marketingowe.
Każdy z bloków składa się z części teoretycznej i praktycznej. Szczegółowy program warsztatów znajduje się poniżej:
CZWARTEK (15.11)
MULTIKINO
9:30 – 10:00 – rejestracja Uczestników
10:00 – 10:30 – pokaz konkursowych spotów reklamowych
10:30 – 10:45 – przerwa kawowa
10:45 – 12:45 – WARSZATY: BLOK 1: Strategia komunikacji
13:00 – 13.45 – obiad
13:50 – 16:50 – WARSZATY: BLOK 2: Jak nauczyć się PR-u w weekend… albo w 2 godziny
HOTEL SŁONECZNY MŁYN
20.00 – kolacja podczas, której ogłoszeni zostaną zwycięzcy Konkursu spotów reklamowych
PIĄTEK (16.11)
HOTEL SŁONECZNY MŁYN
9:30 – kawa
10:00 – 11:30 – WARSZATY: BLOK 3: Nowoczesne narzędzia PR-owca
11:30 – 11:45 – przerwa kawowa
11:45 – 13:15 – WARSZATY: BLOK 4: Samorządowy social media ninja
13:15 – 13:45 – obiad
13:45 – 15:15 – WARSZATY: BLOK 5: Im prościej, tym lepiej – jak ułatwić, usprawnić i zaplanować komunikację?