System rezerwacji startuje w sobotę 16 listopada 2024 o godzinie 8:00 na portal.camerimage.pl.
1. Rezerwacje są wymagane na pokazy filmowe, seminaria oraz wydarzenia sponsorskie. Aby uczestniczyć w wydarzeniu wystarczy dokonać rezerwacji, nie należy dodatkowo dokonywać zakupu biletu.
2. Rezerwacje nie są wymagane w przypadku konferencji prasowych (Q&A) po filmach, wybranych wydarzeń sponsorskich, Marketu EnergaCAMERIMAGE i wystaw festiwalowych.
3. Rezerwacji można dokonać przez:
• konto uczestnika na portal.camerimage.pl,
• aplikację mobilną EnergaCAMERIMAGE dostępną do pobrania w sklepach APP Store i Google Play,
• w Recepcji Centrum Festiwalowego (CKK Jordanki) oraz festiwalowych stanowiskach informacyjnych dostępnych w Cinema City i Teatrze Dokumentu – Teatrze im. Wilama Horzycy.
4. System rezerwacji zostanie uruchomiony w sobotę 16 listopada o godzinie 8:00.
W kolejnych dniach rezerwacja będzie możliwa również od godziny 8:00.
5. Rezerwacji można dokonywać na wydarzenia odbywające się w dniu bieżącym i kolejnym. Gale otwarcia i zamknięcia (w dniach 16 i 23 listopada) wraz z filmami wyświetlanymi w ich ramach są wyłączone z rezerwacji.
6. Rezerwacje na pokazy filmowe wygasają po 15 minutach od rozpoczęcia wydarzenia, a niewykorzystane rezerwacje wracają do puli wolnych miejsc.
UWAGA: W przypadku seminariów prosimy o przybycie 15 minut wcześniej! Rezerwacje na seminaria wygasają w momencie rozpoczęcia wydarzenia. Niewykorzystane rezerwacje zostaną rozdysponowane wśród osób, które nie posiadają rezerwacji, a chciałyby uczestniczyć w seminarium.
7. Gale otwarcia i zamknięcia festiwalu (w dniach 16 i 23 listopada) wraz z filmami wyświetlanymi w ich ramach nie są dostępne do rezerwacji. Posiadacze kart wstępu mogą uczestniczyć w galach i pokazach filmowych odbywających się po galach wyłącznie w przypadku wolnych miejsc na sali (pierwszeństwo wstępu mają posiadacze zaproszeń).
8. Jeśli przy próbie rezerwacji wydarzenia pojawia się komunikat „W przypadku tego wydarzenia rezerwacja nie została jeszcze uruchomiona” lub „Pula rezerwacji została wyczerpana”, oznacza to, że okno rezerwacji nie jest jeszcze otwarte lub wszystkie miejsca dostępne na wydarzenie zostały wyczerpane.
9. Wydarzenie, na które dokonano rezerwacji jest oznaczone w harmonogramie symbolem
10. Listę dokonanych rezerwacji można sprawdzić na koncie portal.camerimage.pl i w aplikacji mobilnej EnergaCAMERIMAGE (zakładka Moje rezerwacje).
11. Wstęp na zarezerwowane wydarzenia odbywa się za okazaniem karty wstępu (bez potrzeby okazywania rezerwacji).
12. W przypadku rezygnacji z udziału w wydarzeniu prosimy o anulowanie rezerwacji, aby dać tę możliwość pozostałym uczestnikom. Rezerwację można anulować za pomocą guzika „Anuluj” w zakładce „Moje rezerwacje”.