7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH „FUNDUSZE EUROPEJSKIE W KADRZE”
 
24. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć
Filmowych CAMERIMAGE zaprasza na


7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH„FUNDUSZE EUROPEJSKIE W KADRZE”
 

 


Konkurs organizowany we współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pod patronatem honorowym BUSINESS in BRIEF.


Jury:


MAGDALENA DANIŁOŚ
Dziennikarka, blogerka, ewangelista wideo marketingu
Osiągnięcia: realizowała kampanie dla marek takich jak Samsung, Bosch czy Viessmann oraz wielu podmiotów administracyjnych. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowca na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii wideomarketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube. Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej wideo marketingu, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.


JAN MAJLE
Dyrektor kreatywny, copywriter.
Osiągnięcia: autor wielu kampanii reklamowych, takich jak „Język polski jest Ą-Ę”, interaktywna reklama telewizyjna Skody „Bagażnik”, akcji „Yeti w Tatrach” czy „Polska zamienia się w słuch”, odpowiedzialny za kreację w komunikacji wielu czołowych marek obecnych na polskim rynku. Zdobywca ponad 40 nagród na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych, w tym dwóch Lwów na festiwalu Cannes Lions. Juror KTR, Eurobest, New York Festivals, Grand Video Awards, wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej. Nagrody reklamowe: Cannes Lions 2010 Brąz, Cannes Lions 2014 Srebro, Grand Prix i 4x Golden Drum.


FILIP NOCNY
Specjalista od marketingu, trener
Osiągnięcia: ceniony trener copywritingu, content marketingu i reklamy natywnej. Jego szkolenia to dynamiczna mieszanka wyników badań, case studies, symulacji oraz rozwiązań gotowych do natychmiastowego wykorzystania. Na co dzień zarządza własną agencją jako dyrektor kreatywny, tworzy strategie komunikacji, realizuje wielokanałowe kampanie oraz łączy pracę copywritera i scenarzysty. Pracuje dla wielkich korporacji i małych firm, a ostatnio dzieli się swoją wiedzą z sektorem publicznym.

 


W tegorocznym Konkursie Jury oceni dziewięć zgłoszonych spotów:

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
“Śląskie – ruszamy!”


Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego
Spot telewizyjny – Zmieniamy Łódzkie – Współpraca nauki z biznesem


Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
Opolskie rozkwita z Funduszami


Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego
Regionalny Program Operacyjny 2014-2020 – dobry kurs dla Pomorza Zachodniego


Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
FUNDUSZE. PRZYSTAŃ – SKORZYSTAJ!


Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Nauka i Biznes – związek idealny


Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Poszerzamy perspektywę – Gospodarka niskoemisyjna


Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy
Power dla młodych


Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego
Dla wszystkich

 


Pokazy konkursowych spotów odbędą się w czwartek 17 listopada o godz. 11:00 w Sali nr 7 w bydgoskim Multikinie.

 

- - - - - - - - - - -


WARSZTATY TOWARZYSZĄCE 6. KONKURSOWI SPOTÓW REKLAMOWYCH „FUNDUSZE EUROPEJSKIE W KADRZE”


Multikino, sala nr 7
czwartek, 17.11.
11:30


Magdalena Daniłoś
VIDEO MARKETING - SKUTECZNA KOMUNIKACJA FUNDUSZY EUROPEJSKICH


Video jest jedną z najskuteczniejszych form komunikacji w dzisiejszych czasach. Nic dziwnego, że coraz częściej to właśnie ruchomy obraz staje się nośnikiem do przekazywania informacji w komunikacji Funduszy Europejskich. Prezentacja dotycząca video marketingu podczas tegorocznego Camerimage dotykać będzie trzech obszarów. W części pierwszej zaprezentowane zostaną najciekawsze formaty video w komunikacji Funduszy Europejskich w oparciu o case studies np.: webinaria, tutoriale, filmy instruktażowe i inne. Omówione zostaną także elementy techniczne oraz organizacyjne w kontekście produkcji video Część druga to omówienie najskuteczniejszych form dystrybucji materiałów video tak by dotrzeć możliwie najbardziej precyzyjnie do odbiorcy.

 


Multikino, sala nr 7
czwartek, 17.11.
14:00


Filip Nocny
CONTENT MARKETING W PROMOCJI FUNDUSZY UE
PRZEŁĄCZ URZĄD NA NAJNOWSZE TRENDY 2017


Content Marketing & automatyzacja, Grywalizacja & Storytelling, Reklama Natywna & Miejski
Ambient… Co to jest? Czego oczekiwać? Jak połączyć trendy w oryginalną i mierzalną kampanię?
Przykłady, narzędzia i pomysły. Włącz ciekawość. Będzie się działo.

 


Holiday Inn, sala konferencyjna
piątek, 18.11.
09:00


Klaudia Tolman-Ryslicielka®
WARSZTAT Z MYŚLENIA WIZUALNEGO DLA PRACOWNIKÓW URZĘDÓW MARSZAŁKOWSKICH
(warsztat zamknięty)


I część
W czasie warsztatu uczestnicy:
- otrzymają 5 sztuczek rysunkowych do natychmiastowego wdrożenia (dzięki nim rysunki będą bardziej czytelne, pewne i zrozumiałe przez innych)
- poznają przykłady wykorzystania Myślenia Wizualnego
- poszukają wspólnie realnych zastosowań Myślenia Wizualnego z perspektywy Urzędów
Marszałkowskich


II część
W drugiej część warsztatu, uczestnicy podejmą próbę stworzenia krótkiego filmu rysunkowego (od
koncepcji, poprzez scenariusz oraz stworzenie storyboardu).